if (end == -1) Learning English Online Class Fourteen

Wednesday, April 1, 2015

Learning English Online Class Fourteen

Assalam o Alaikum today I am here with very exciting Lesson in this lesson you will learn regarding English Language In Urdu Without Grammar, Golden words And vocabularies In Urdu. I love to teach whether you like or Not but I can not live without teaching, this is my New Pattern To teach you How To Speak and how to Learn Through Basic  and I assure you that if you follow my instruction you will Speak Like a British 

app per salamati ho ajj main yaha app ki liye bara zabardast sabak laya ho es sabak mein app sikhey gai angreezi zaban Romanurdu mein jo baghair grammer or sohanri ilfaz aur words meaning Urdu mein majhey Parhnay se pyaar hai beshak app ko mera parhna pasand aye ya na aye lekin main parhaye baghair nehi rah sakta yeh mera new tareeqa hai parhaney ka k kis tarha app boley angreezi or kis tarha yaad karey bunyad se aur main yaqeen dilata ho k ager app mere tareeqey per amal karey gai app angreeezi boley gai bilkul agreezo ki tarha
English Speaking Course In Urdu Lesson fourteen


Lesson Fourteen  : English Sentences in Urdu



Lesson fourteen from tariq aziz on Vimeo.



I am at the doctor office
mai doctor k office mai hun
I am at park
mai park mai hun
He is hanging a picture
wo tasveer laga rha hain
Are you dancing?
kia tum nach rha ho
I am interested in the job
mai dilchaspi lata hun
I am excercising
mai wardhis kar rha hun
I am learning
mai yaad kar rha hun
My mother is cooking food
mari ami khana bana rhi hain
I am driving  to work
mai kam k lia jarha hun
I am eating lunch
mai khana kha rha hun
Are you sad?
kia tum udaas ho
I am gonna have a coffee
mai coffee peena wala hun
I used to develop websites
mai websites banany ka adi tha
I am live in california
mai California mai rhata hun
May I know your name please
kia mai tumhara nam jansakta hun
How are you?
kia hall chal hain
See you later
thori dar mai milta hai
Why not
kyun nhi
Have a good day
ap k din acha guzray
God helps those people who help them self

ALLAH un ki madad karta hai jo apni
madad app karte hai

Good Relationship


A good relation doesn’t depend on how good understanding you have But
‘’its depends on how well you  Avoid misunderstanding”

Thank you for watching
Asked Question On Skype
Yesterday I got message on skype that "Sir please Gimme  me Something that I can use in my daily routine" so here is video for my student you can check my previous Videos and try to learn All basic or needy sentences  these vocabularies and classes  are help to build your confidence and remove your hesitation so just keep watching 

(kal majhey aik message mila skype per k barey meharbani majhey jumley da jo main rozana ki zindagi mein estamal kar sako toh yeh rahi viydo mere bachy tum merey puraney sabak bhi check karoo aur koshish karo ka jo bunyadi or zarrori jumley hai unhey yaad kareo yeh words meaning or kilash app ko madad karey gi atamad banaye mein aur app ki hichkichat door karey gi so dhekte rahe mere sabak)

what is the best way to Speak?

Do you really Think You can Speak Very Well? mostly bullies frequently ask this question and they always ready to insult you no matter how good you are. 

if you want to become a successful so try to ignore them focus on your learning and watching 

(kiya app waqie sochte hai k app angreezi achi bol sakte hai kyon k ziyda tar tang karne wale yeh app tor per sawal karte hai k aur woh humesha chahte hai app ki bazati karna chahye app kitne hi achey ho )

who's gonna help you?

I already told you this is hectic world and nobody is gonna help you and  they just tease you or taunt at you and then you will be disappointed so you have to do all alone and never expect anything from anyone and face all these things alone 

(main pehle hi bata cuka ho yeh dunya bohat ziyda nafs a nafsi mein masroof hai aur kio bhi app ki madad nehi karey ga woh bus app ko tang karey gai ya tana da gai aur phir app dil bardashta ho jaye gai toh app ko yeh sab karna hai akley aur kisi se kio umeed lagaye baghair )


How was My post And Video

share This Post With Your Friends
if you have any queries or suggestions, let me know in the comments section.
Pray For My Parents, Friends and family

No comments:

Post a Comment