if (end == -1) Lesson Fifteen I used to + verb in urdu ! hindi by Mr Crazy

Sunday, January 8, 2017

Lesson Fifteen I used to + verb in urdu ! hindi by Mr Crazy


Lesson Fifteen I used to + (verb) by Mr Crazy
Adat thi/Adii tha/karta tha/
Used to' expresses something that was done in the past, and is not usually done now.

Here are some examples:

I used to adore you
main tumhey pasand kiya karta tha
I used to love you
main tumhey pyar kiya karta tha
I used to like you
main tumhey pasand kiya karta tha
I used to hate you
main tum sey nafrat kiya karta tha
I used to miss you
main tumhey yaad kiya karta tha
I used to be happy
main khush rehney ka adi tha
main khush raha karta tha
I used to be so happy
main bohat ziyda khush rahney ka adi thi
main bohat khush raha karta tha
I used to play cricket
main cricket khelney ka adi tha
majhey cricket khelney ki adat thi
I used to play chess
majhey chess kehlne ki adat thi
main chess khela karta tha
I used to play piano
majhey piano bajaney ki adat thi
main piano bajaya karta tha
I used to play football here
main football khela karta tha
majhey yaha football khelney ki adat thi
I used to say
main kehney ka adi tha

I used to sing a song
main gana ganey ka adi tha
majhey gana ganey ki adat thi
main gana gaaya karta tha

I used to drive a car
main ghari chala karta tha
majhey ghari chalaney ki adat thi

I used to ride a bike
Main bike chalaya karta tha
Majhey bike chalaney ki adat thi

I used to do that
main wooh kiya karta tha
main wooh karney ka adi tha

I used to do this
main yeh karney ka adi tha
main yeh kiya karta tha

I used to go there
main waha jaya karta tha
main waha janey ka adi tha

I used to have a best friend
mera jigri dost hua karta tha

I used to know you so well
tumhey achi tarha jaanta tha

I used to cut myself
main apney app ko kaatney ka adi tha
main apne app ko kat liya karta tha(cut your hand )

I used to care about you
main tumhrey barey mein parwa kiya karta tha

I used to jog every day.
main rozana chalney ka adi tha(ab nehi ho)

I used to paint.
Main paint kiya karta tha

I used to smoke.
majhey cigreat peney ki adat thi
Main cigreat piya karta tha

I used to work from home.
main gher se kam kiya karta tha
Main gher sey kam karney ka adi tha

I used to live in California.
main california mein raha karta tha

I used to go to the beach every day.
main har din samandar per jaya karta tha

I used to like vegetables.
main sabziya pasand ka adi tha


I used to start work at 6 o'clock.
Main 6 bajey kam shuru karta tha

i used to live here once
main yaha aik dafa raha tha
main yaha rehney ka aday tha

I used to develop websites.
Main website banya karta tha
I used to admire intelligent people
Main zaheen logo ki tareef karta tha

I used to play a cricket not now a days
Main cricket khela karta tha lekin ajj kal nehi khelta

I used to live in London
Main london mein raha karta tha
I used to go on holiday to Scotland every year" (but he doesn't now)
Main har saal scottand chuttiyo per jaya karta tha
A real man doesn't love a million girls, he loves one girl in million ways
Overthinking Is The Biggest Cause Of Our Unhappiness

No comments:

Post a Comment